joi, 24 februarie 2011

Steamerul Tefal Vitamin plus...o revelatie:))

De mult imi tot propun sa fac un post despre acest aparat, atat de util in bucatarie dar mai precis in pregatirea mancarii pentru Emma, bebelusa mea de 1 an si doua luni. Din momentul in care l-am cumparat am stiut ca ma voi folosi de el si asa a si fost. Este o adevarata revelatie pentru mine si il folosesc aproape in fiecare zi. A costat putin peste 300 de lei, l-am comandat de pe net si are 2 ani garantie. Gateste mancarea la abur si de aceea legumele, carnea dar si fructele isi pastreaza toate propritatile in urma procesarii termice.




 Imi place pentru ca :

-  prepara macarea in timp foarte scurt (aproape record), 10-15 min., chiar si carnea
- pot sa pun alimentele inghetate 
- legumele isi pastreaza culoarea initiala si gustul natural in urma procesarii
- pot sa gatesc feluri diferie de mancare avand 3 compartimente suprapuse
- ma ajuta sa ii ofer Emmei mancare sanatoasa, savuroasa, si frumos colorata
- atunci cand gatesc nu imi miroase toata casa a mancare( mai ales atunci cand fac peste)
- e o alternativa foarte buna  a cuptorului clasic sau a aragazului
- vara pot sa gatesc linistita cu el fiindca nu se incalzeste toata casa

Nu imi place pentru ca:
- e greu de spalat
- tavitele suprapuse pe care nu le folosesc imi ocupa mult spatiu in dulapul cu vase
-  aparatul in sine e destul de mare asa ca imi ocupa mult spatiu pe blatul de lucru din bucatarie
                                 
Una peste alta, e un aparat bun si il recomand tutror mamicilor care vor sa gateacsa sanatos pentru copiii lor, dar si pentru ceilalti membri ai familiei.
Azi voi pregati piept de pui cu brocoli la abur asa ca ma duc sa ma apuc de treaba:))
O zi buna tuturor!!!


                                
                              

Niciun comentariu: