sâmbătă, 26 februarie 2011

Piept de curcan si cartofi acordeon la cuptor

Chiar daca eram reticenta in a gati piept de curcan la cuptor ( ma gandeam ca e prea sec), totusi am facut-o si a iesi chiar bun. Desi nu facusem cumparaturile de weekend si nu aveam prea multe lucruri prin frigider am gasit totusi  in congelator un piept de curcan si niste cartofi si m-am gandit sa pregatesc o mancare usoara...asa ca de vineri seara :))

Am presarat pieptul cu sare, condimente italiene, putin rozmarin, l-am stopit cu ulei de masline si l-am asezat in tava.Cartofii i-am taiat in feliute de aprox 0.5 cm latime, dar nu de tot, doar cam 3 sferturi...asa ca imagine ( nu imi gasesc cuvintele sa va explic), am pus pe fiecare cate putin ulei, sare de mare si rozmarin.







Am pus totul la cuptor timp de o ora, dupa care le-am mancat cu muraturi si ustoroi si a fost super savuros. Pofta bunaaaaa!!!







                         

3 comentarii:

Adela Dobrican spunea...

Blogul asta chiar isi face treaba...
Deja stiu ce sa gatesc in continuare...
:))
Gata cu expresia: "Oare azi ce sa fac de mancare?"

Ramona_B spunea...

Ce bun trebuie sa fie.... Deja mi-ai facut pofta. Sigur voi face si eu. Sotul meu e innebunit dupa piept de curcan. Mersi de idee.

teoS spunea...

fetelor, ma bucur ca va place ideea mea chiar va recomand reteta asta.Va puup!