marți, 1 martie 2011

Sarmale cu piept de pui ptr. bebelusi "fitzoshi"



Dupa cum multe dintre voi stiti, Diana nu prea a fost o mancacioasa pana acum si am reusit cu greu s-o fac sa manance zilnic macar cate putin... Asta pana sa descopere "Sarmalele"!!! Serios. Odata ce i-am oferit sarmale, parca i-a aparut si pofta de mancare (ce-i drept.... nu mananca orice, insa decat san toata ziua la 11 luni... e bine si asa!).
Asadar, din dorinta de a-i oferi Dianei un preparat care sa-i placa dar sa fie si sanatos, m-am gandit sa dau un "update" retetei clasice de sarmale:

Ingrediente:

1 piept de pui
3 cepe
2-3 rosii
1 morcov
1/3 cana orez
1 cub unt
condimente (cimbru, rozmarin, oregano)
sare si piper

Pieptul de pui si ceapa le-am dat prin masina de tocat carne.
Am pus la topit untul.

Am adaugat carnea tocata si ceapa si le-am lasat sa se caleasca vreo 5 minute.



Am pus in blender rosiile curatate de coaja, morcovul si condimentele. A rezultat un sos super gustos.


Am adaugat sosul peste carne si am mai lasat sa fiarba inca vreo 7-8 minute.


Am adaugat orezul spalat bine s-apoi am trecut la treaba... la "impachetat"



Partea asta o detest cel mai mult la facut sarmale, de aceea nici nu fac....ca nu-mi place sa le "impachetez"... dureaza o vesnicie si nici nu-mi ies cum mi-ar place mie!!!
Insa, ptr Diana... Am facut un efort...
Ce-oi face??? Tre sa-i fac pe plac.....
Hihihi...

Mi-au iesit vreo 30 de sarmale, si mai mari, si mai mici, pe care le-am pus in pungi in congelator (mai mult de o luna nu cred ca e ok sa stea la congelaror).
O sa le servesc cu o garnitura de legume, la fiecare masa alta...
Sper sa-i placa Dianei!!!
Pofta buna!!!

Un comentariu:

Anonim spunea...

mare gospodina... ce norocoas Dia, si mai face mofturi ca nu vrea sa pape...lumi